با ما در تماس باشید

برای استفاده از خدمات وردپرس ران می توانید با ما به صورت مستقیم در تماس باشید. با استفاده از شماره های تماس می توانید به صورت تلفنی و یا استفاده از شبکه های اجتماعی ( ترجیحا تلگرام و …) در خواست خود را ثبت کنید و یا با استفاده از پنل مدیریتی خود می توانید با ما در ارتباط باشید .

در صورتی که به پشتیبانی سایت و یا طراحی اختصاصی سایت و یا کد نویسی پنل اختصاصی وردپرس ران نیاز دارید می توانید از مشاوره رایگان طراحی سایت ما استفاده کنید. همکاران ما به صورت دقیق و با جزئیات کامل اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین برای مذاکره به صورت حصوری می توانید به دفتر ما واقع در آدرس زیر مراجعه کنید و یا با هماهنگی قبلی مشاوران ما می توانند به دفتر و یا شرکت شما حاضر شده و برای توضیحات تکمیلی و یا عقد قرارداد در محل مورد نظر شما حضور پیدا نمایند.

توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات جامع برای شرکت ها و کسب و کارها، برای انجام امور تبلیغاتی و هم چنین پشتیبانی انفورماتیکی و یا پشتیبانی تلفنی مشکلات کامپیوتری از سایت ویندوز یار دیدن نمایید و یا از خدمات رایگان ارائه شده توسط گروه ویندوز یار استفاده کنید

  • تهران – اسلامشهر

یک ایمیل برای ما بفرستید